Splošni pogoji
- O splošnih pogojih
- Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
- Ponudba artiklov
- Postopek nakupa
- Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
- Reklamacije
- Garancija
- Varnost in pravica do zasebnosti
- Komunikacija
- Odveza odgovornosti
- Pritožbe in spori
- Pravno obvestilo
- Piškotki
- O splošnih pogojih
- Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.katja-alen.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.katja-alen.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.katja-alen.si. MEDO DIZAJNIRA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.katja-alen.si kadarkoli. Vse spremembe so za kupce zavezujoče, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
- www.katja-alen.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje MEDO DIZAJNIRA d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Ob izvršenem nakupu oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine www.katja-alen.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.katja-alen.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
- Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
- Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
- Ponudba artiklov
- Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba www.katja-alen.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
- Načini plačila
- V spletni trgovinici www.katja-alen.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (po izboru in za naročila do 100,00 EUR)
- z nakazilom na račun (po ponudbi / predračunu) (po izboru in za naročila nad 100,00 EUR)
- Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
- V primeru naročila nad 100,00 EUR, je način plačila obvezno po predračunu.
- Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika. Potrditev naročila se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do tega naročila kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo tega naročila naroči preko e-maila na naslov info@katja-alen.si, ali telefonsko na telefon 01 729 21 60. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen e-mail naslov potrošnika.
- Cene
- Vse cene v spletni trgovini www.katja-alen.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
- V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, ponudnik kupca o tem obvesti
- Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
- Minimalno naročilo
- V primeru paketne dostave je minimalno naročilo 10 EUR. Osebni prevzem nima minimalnega naročila. V primeru naročila nad 100,00 EUR, je način plačila obvezno po predračunu.
- Dostava
- Dostava je možna kot osebni prevzem v trgovinah Katja & Alen v Domžalah ali Ljubljani oziroma preko GLS dostavne službe. Osebni prevzem je zastonj.
- Paketna dostava:
- Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS, vendar si darilce.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. www.katja-alen.si ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca. Dostavljalec Pošta Slovenije ali GLS dostavna služba bo v primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, pustil pisno obvestilo za prevzem na lokalni pošti Pošte Slovenije. Rok za prevzem paketa na lokalni izpostavi je določen iz splošnih pogojev izvajanja dostavne službe.
- Strošek pošiljanja je odvisen od vrednosti nakupa ter načina plačila, in sicer: V primeru plačila po povzetju ali po predračunu, se obračuna dostava v višini 3,60 EUR (z vključenim DDV).
- * Pri plačilu po povzetju, je potrebno prišteti še provizijo, katero si zaračuna POŠTA SLOVENIJE. Ta strošek nosi kupec in znaša:
- znesek plačila do 96,00 EUR 0,98 EUR
- znesek plačila od 96,00 do 501,00 EUR 1% od vrednosti plačila
- nad 501,00 EUR 5,01 EUR
- oziroma po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
- V primeru osebnega prevzema in naročilu nad 50,00 EUR ( z vključenim DDV), vam dostave ne zaračunamo.
- Strošek pošiljanja se obračuna vedno za vsak nakup posebej.
- Postopek nakupa
- 1. Naročilo in oddaja naročila
Kupec se registrira oziroma prijavi. Kupec izbere želen izdelek s klikom na ikono DODAJ V KOŠARICO. V kolikor želi kupec naročiti več kosov enega izdelka, v okvir za količino vnese ustrezno količino in klikne na ikono POSODOBI KOŠARICO. V kolikor želi kupec nadaljevati z nakupovanjem, klikne na ikono NADALJUJTE Z NAKUPOVANJEM. V kolikor kupec želi zaključiti z nakupom, klikne na ikono NA BLAGAJNO. Pri tem mora biti kupec pozoren, da je znesek nakupa brez stroška dostave višji od 10,00 EUR. V primeru, da je naročilo nižje, nakupa ne bo mogel zaključiti. Kupec je sedaj v okencu BLAGAJNA. Zaključek nakupa izvrši v petih korakih. Prvi korak je INFORMACIJE O PLAČNIKU. Kupec ustrezno izpolni obvezna polja (označena z rdečo zvezdico). V primeru, da je naslov za dostavo enak naslovu plačnika, označi polje POŠLJI NA TA NASLOV. Nato klikne na ikono NADALJUJ. V tem primeru, kupca sistem preusmeri takoj na tretji korak, to je NAČIN DOSTAVE. V primeru, da pa je naslov dostave drugačen od naslova plačnika, mora kupec v okencu INFORMACIJE O PLAČNIKU označiti polje POŠLJI NA DRUG NASLOV. V tem primeru kupca sistem preusmeri v okence INFORMACIJE O DOSTAVI. V tem okencu kupec ustrezno izpolni podatke. Zaključi s klikom na ikono NADALJUJ. V polju NAČIN DOSTAVE (glede na to, da je le en način dostave), kupec klikne na ikono NADALJUJ. Sledi četrti korak in sicer v polju NAČIN PLAČILA. Kupec si izbere način plačila, ki je PLAČILO PO POVZETJU ali PLAČILO PO PREDRAČUNU. V primeru izbora plačila po predračunu, se kupcu izpišejo podatki za plačilo. Tu se kupcu izpiše povzetek nakupa, s končno vrednostjo vključujoč dostavne stroške. V kolikor se kupec s podanimi podatki strinja in želi zaključiti z naročanjem ter tako oddati naročilo, klikne na ikono ODDAJ NAROČILO. S to potrditvijo je kupec dokončal svoj nakup. V primeru uspešno oddanega naročila, se kupcu po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst. Potrditveni tekst pomeni, da je bilo naročilo evidentirano, ne zagotavlja pa, da so vsi izdelki iz naročila na zalogi. O dejanskih zalogah je kupec obveščen naknadno. V novem oknu je razvidno, da je bilo naročilo sprejeto ter številka kupčevega naročila. V primeru,da kupec tega teksta ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega e-maila na posredovani elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi , ali pa nas kontaktira za pomoč. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo v slovenskem jeziku po elektronski pošti ali telefonu o stanju njegovega naročila. Na tej stopnji ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Naročilo lahko kupec sklene tudi po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine - z zgoraj opisanim postopkom. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko kupec sporoči po elektronski pošti info@katja-alen.si ali telefonu 01 729 21 60. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke.
2. Naročilo potrjeno
Največ v 48 urah (oziroma v dveh delovnih dneh), ponudnik naročilo pregleda ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
3. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje. - Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail info@katja-alen.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Ponudnik vrne potrošniku vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.
- Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije d.d. ali GLS d.o.o.) ali pri ponudniku. Če kupec sumi, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto oziroma sedež GLS d.o.o. v enakem stanju, kot ga je prejel (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolni reklamacijski zapisnik, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Skupaj s Pošto Slovenije ali GLS d.o.o. bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
- Reklamacije
- Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želi kupec blago vrniti na stroške prodajalca, se mora o tem dogovoriti z referentom www.katja-alen.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!
- Garancija
- Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
- Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
- Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
- Varnost in pravica do zasebnosti
- Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.katja-alen.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici ter na vstopni strani spletne trgovine www.katja-alen.si.
- Komunikacija
- Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
- Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
- pošiljatelj mora biti jasno razviden;
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
- Odveza odgovornosti
- Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
- Pritožbe in spori
-
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
- Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
- Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
- Pravno obvestilo
- Spletna trgovina www.katja-alen.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah.
- Piškotki
- 1. Pravna podlaga:
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. - 2. Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. - 3. Zakaj se uporabljajo?
Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika. - 4. Shranjevanje piškotkov:
Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo. Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo. Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše. - 5. Vrste piškotkov:
Nujno potrebni piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Izvedbeni piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika. Funkcionalni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani. Ciljni ali oglasni piškotki se najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov. - 6. Upravljanje piškotkov
Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika. - 7. Upravljalec piškotkov
Upravljalec piškotkov je MEDO DIZAJNIRA d.o.o, Tunjiška cesta 7A, 1241 Kamnik, Slovenija, e-mail: info@katja-alen.si